Palveluun liittyminen edellyttää omien tilojen tietojen syöttämistä Flextila-palveluun. Tilojen haltijat saavat omat Flextila-tunnukset, joiden kautta voi seurata ja hallinnoida omien tilojen käyttöä. Flextila-palvelun käyttöön saa tarvittaessa henkilökohtaisen opastuksen Flextila-palvelulta. Alla listattuna tiedot, jotka tilojen rekisteröimiseksi Flextila-palveluun tarvitaan.
- Kohteen omistajan yhteystiedot
- Mahdolliset muut kontaktihenkilöt
- Pankkitilinumero, jolle kohteesta saatavat myyntitulot tilitetään
- Jos tarjoana on yritys, tarvitaan myös Y-tunnus
- Kohteen nimi ja osoite
- Kohteessa sijaitsevan yksittäisen tilan nimi ja tyyppi. Esimerkiksi kokoushuone, pöytäpaikka, tai toimistohuone.
- Verollinen hinta (tunti/päivä)
- Tilan varustelutaso. Onko tilassa videoprojektori, lehtiötaulu, valkotaulu, Wlan, TV screen, tulostin, keittiö yms.
- Myyntiesittelymäinen kuvaus, jossa kerrotaan minkälaisesta tilasta on kyse. Muista mainita mahdolliset tilan käyttörajoitukset.
- Mahdollinen viesti tilavaraajalle lähetettävän vahvistuksen yhteydessä. Viestissä voidaan antaa lisätietoja esimerkiksi tiloihin saapumisesta tai pysäköinnistä.
- Tilan aukioloajat
- Valokuvia/videoita rakennuksesta/tilasta. Hyvät kuvat toimivat myös tilan myynnin edistäjinä.
- Maksimihenkilömäärä
- Mahdolliset tilan erikoishinnat tietyille käyttäjäryhmille. Hinnoittelu tapahtuu sähköpostiosoitteiden perusteella.